Bones.

När jag beställde kläder åt Devin från zara.com så visste jag att dom var lite små i storleken. Det hade folk sagt. Men att Devin kunde ha strl 74(!) på brallor, det trodde jag då inte. Han har ju precis växt i 62 liksom (68 på H&M).


Bäst att gå igenom tröjorna i strl 68 och se vilka som passar! Vill ju inte behöva slänga kläder han inte ens hunnit använda.

Själv tog jag en selfie när jag står heeelt avslappnad i ansiktet. Resting bitchface. Och herregud vad jag ser sliten ut! Haha, men det var ju kul på samma gång så måste bara visa er.
Titta ögonen!! Ser ju ut som att jag ska somna vilken sekund som helst. Haha!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0