Äntligen är hösten här!

Jag som älskar boots, skinn och mocka är riktigt glad över att hösten är här! Som idag vettni, då kan jag ha min lila (vinröda?) mockajacka!
Happy girl!

Devin kör på grått idag.

Just nu sover lillskrutten, när han vaknar är det flaskan som gäller innan vi åker till Stina och Penny. Känner mig så jäkla duktig som inte har nån ångest alls över att lämna hemmets trygga vrår. Eller nja, knappt nån ångest.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Mamma/Mormor

Snygg jacka.

2015-09-09 @ 12:06:24
Postat av: Carro

Och! Älskar jackan!! 😍

2015-09-09 @ 19:58:05
Postat av: Andrea e

Fina gånger två!!!

2015-09-09 @ 21:58:35

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0