Lilla hjärtat.

Devins hals är värre idag. Han är så hes att jag nästan tror han kommer tappa rösten snart. Dessutom låter han tjock i svalget, är lite snorig och hostar. Men han har ingen feber.

Jag ringde HC imorse eftersom jag läste att om bebisen var hes OCH hade hosta skulle man kontakta dom.

Sköterskan sa att så länge han äter som han ska, och inte har någon feber så behöver vi inte komma in. Dom kommer ändå inte göra nåt åt saken. Det kändes väl bra att han "bara" är förkyld.... Men det skär i mammahjärtat när jag inte kan göra något för att lindra detta.

Förutom att han är hes och hostar och är lite snorig så är han ändå pigg och glad, tycket jag. Mammas hjälte.

Puss puss puss på min lilla sjukling!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0