Jäkla tuttar!

Inatt har Devin sovit otroligt oroligt. Han har vaknat typ varannan timme - otröstlig. Det enda som funkade var flaskan. Suck.

Så vi har sprungit fram och tillbaka mellan köket och sovrummet. Det är sånna här gånger som jag önskar att amningen fungerade!

För hungrig, det var han inte. Han drack typ 20-30ml innan han vände sig till sidan och somnade om. Det var bara den där tryggheten av flaskan han ville åt, antar jag.

Nu sover han igen och jag har passat på att käka frukost - och även provat min nya baddräkt! Den döljer lite av mammamagen och det tackar jag för! Dock kommer jag inte babysimma i denna, tror jag. Känns som att axelband är att föredra när man ska bada med en bebis. Är inte sugen på att flasha tuttarna det första man gör.

Fyndade på H&Ms rea.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0