Helgen!

I lördags drog lilla familjen till Söderhamn för att hälsa på lite släkt. Vi började hos min mormor där det bjöds på riktig lyxfrulle!

Nybakta rosenbröd, skinka, ost, ägg, grönsaker, juice och KAFFE. Sjukt gött! Åt så att jag höll på att smälla av.

Devin fick smaka gurka för första gången! Såg ut som att han inte hade gjort annat än att suga på gurka i hela sitt liv...för någon rolig reaktion fick man ju inte.

Efter frukosten åkte vi till Mickes mor och far. Där bjöds det på middag, och Devin var en stor kille och satt i matstolen (en stund).
Koncentrerad på bollen han fick av mormor.

Vi bestämde oss för att sova kvar hos svärföräldrarna. Dagen efter åkte vi och hälsade på min "pappa". Så jäkla skönt att få andas frisk östanbo-luft! Att promenera i skogen bland hästhagar, myrstackar och fåglar som kvittrar var som balsam för själen.
Jag älskar att bo i stan, men då och då drömmer jag om ett liv på landet.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Viktoria

Å jag som alltid drömmer om ett liv på landet... Huset tar bara så jäkla lång tid att bygga!

2015-10-06 @ 08:01:04

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0