Full rulle!

Sedan mitt sista inlägg har det hunnit hända en hel del. Vi har köpt ett hus ute i Valbo/Lund, och vårt hus ligger ute på hemnet till försäljning.

Whaaaaaat?! kanske många tänker.

Vi vill bo större, men att bygga ut vårt hus känns inte helt rätt. För typ en vecka sedan var i på visning och både jag och Micke blev helt kära! Wow!



216kvm hus och 3000kvm tomt!

Några väggar ska rivas, några målas, kökets ska bytas och badrummet renoveras. Fan, det kommer bli så jävla grymt! SÅ TAGGAD!

Om någon är sugen på vårt hus så ligger det ute på hemnet "vegagatan 27". Vi blev rätt nöjda med bilderna i annonsen förutom de på tvättstugan.. ser ju fan super sunkigt ut! Ja ja, hoppas vi lyckas sälja det trots sunk-tvättstuge-bilderna.




Nu måste jag engagera mig i Devin som försöker resa sig mot vardagsrumsbordet! Jisses vad fort det går. Min stora lilla kille.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: krabatus.blogg.se

Åh nice!!! Vart i Valbo? Får man fråga vart ni hitta huset?

Svar: Det är i Lund, vid owes :) Fastighetsbyrån (hemnet)! Dom som säljer vårt nu också. :)
Elin Haglund

2015-11-29 @ 14:52:59
URL: http://krabatus.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0