Första utgången!

Igår var vi tre morsor som bokat bord på Helt Enkelt här i Gävle. Älskar deras kyckling!


Det blev två öl till maten och sedan avslutade vi med hotshots innan vi drog vidare till Allstar. Barrunda here we come! Varsin snygg drink senare gick vi till Brända Bocken där jag tog en helt vanlig cider. Bara Vara bjöd på kaffedrinkar och på Harrys drack jag vatten för glatta livet.

Hade en galet kul kväll trots att jag (ännu en gång) kunde konstatera att jag är allergisk mot alkohol. Verkligen. Att spy hela natten utan att ens vara full, det är fan bra jobbat det!

Kände mig dessutom så snygg igår! Blir lite skillnad från osminkad i mjukisdress till detta! 👆🏼 

Några bilder från gårdagen blev det inte. Eller jo, en! Som Carro tog!

Jag kissar INTE även om det ser ut som så. Faktum var att vi (mest Ida) hjälpte en stackars 18år dyngrak Amanda(?) att komma hem tryggt och säkert. På bilden väntar vi på hennes farsa som vi ringt från hennes telefon utan hennes medvetande. Amanda är den blonda tjejen som sitter mot väggen. Undra hur den stackaren mår idag? Fy fan, vi har alla vart i hennes skor! Right?

Nej, nu ska jag dricka min Burger King-latte här i bilen. Vi är nämligen på väg till Söderhamn på kalas för svärmor!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Mamma/Mormor

ursäkta att jag skrattar när jag ser bilden pga att det inte är skoj att må som hon gjorde.Men faktum är att ni alla ser ut att må sådaä :D :D

2015-11-15 @ 13:39:40

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0