Vaknat på fel sida..?

Att somna om imorse gick väl inte direkt som planerat. Är jätte orolig i kroppen av någon konstig anledning. Känner mig liksom.... jag vet inte... orolig, helt enkelt. Orolig fast lite värre. Är nära till gråt mest hela tiden. Hoppas det går över snart.

Som sagt; jag märkte ganska snabbt att jag inte skulle kunna somna om, så gick upp strax innan 07. Satte igång en diskmaskin, käkade frukost, slängde in sängkläderna i en tvätt, vek tvätten som var torr och nu sitter jag i soffan.

Det skulle behövas dammsugas här hemma, men av tidigare erfarenhet så vet jag att den rörelsen gör mig illa. Men om jag gör det väldigt sakta kanske? Nice and easy liksom, då kanske det fungerar? Vi får se om jag provar lite senare!

Nu ska jag städa upp lite i min garderob.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

NU GER DU DIG! LÅT DAMMSUGAREN STPÅ!!!!!! TA DET LUGNT!!! BLODTRYCKET!!!!!

Svar: Bla bla bla bla bla 🙉
Elin Haglund

2015-05-30 @ 10:42:41

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0