SO HAPPY!

Länge, länge, läääänge har jag undrat "vart fan köper alla morsor dom där fina kläderna till sina barn??" när jag har sett vissa plagg. Idag fick jag svaret!!

Tydligen är det en designer(?) vid namn Andrea Lauren som konstruerat ett print och sen blev det tyg av detta. Ett tyg som väldigt många instagram-fixare köper hem och syr till kläder och säljer. Så genom att söka på hashtagen #andrealauren på instagram fick jag fram massvis med do it youself-are!

Alltså. Jag dör upptäckts-döden!
ÄNTLIGEN har jag hittat detta!!

Så, nu har jag beställt kläder som kommer packas rätt ner i bbväskan. Kläder som passar utmärkt med Mr Fox som också kommer följa med till bb.

+ en body till detta. Sån behöver jag inte köpa, för det har vi. Blir väl en vit eller svart om jag känner oss rätt.

Men hur gulligt kommer inte detta vara då?! Jag är så lycklig! Det pirrar i hela kroppen! Hahah, snacka om att man är skadad. Shopaholic much?

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0