Pannknack.

Har precis glufsat i mig en matlåda - kyckling, ris och curry. Men det var den sista, så imorgon måste jag laga nya. Tror det blir spagetti och köttfärssås. Intresseklubben antecknar va?

Carro och Alicia har varit här idag. Trevligt med sällskap! Det är så roligt att följa alicias utveckling. Hon är en bestämd dam, det kan vi ju konstatera! Haha!
Inte den bästa bilden tyvärr.

Jag tog en alvedon för typ en timme sen, men läget är oförändrat. Tänkte ta ett bad nu efter maten och hoppas den försvinner. Skulle den däremot inte försvinna måste jag göra som min barnmorska sa och ringa förlossningen. Kan ju vara HF som stiger.. Åh, hoppas inte!!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0