Mormor kan!

Titta så fint mormor hade virkat!!


Det blev precis så fint som jag misstänkte att det skulle bli. Nu fattas bara en bebis!


Idag går vi in i vecka 38 och enligt appen så är bebisen färdigbakad nu. Skulle förlossningen sätta igång skulle dom inte försöka förhindra den. Åh, jag hoppas hoppas hoppas att det blir en maj-kille!

Nu är det dessutom sista veckan på jobbet. Måndag, tisdag, onsdag och slutligen fredag. Herregud, tänk att jag inte kommer arbeta på typ 1,5år efter fredag! Sick!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Linda

Jag tycker det känns kort med 6 veckor kvar att jobba, haha! Känns som om er grabb kommer kika fram närsomhelst! Så spännande :)

Svar: Jag gruvar mig för att gå hemma och slöa! Kommer bli galen och ha (citat Micke:) tebjudningar med alla gosedjur jag har köpt. Haha! Fast det kommer ju såklart bli skönt att vila kroppen från stengolvet nere på jöbbet.
Elin Haglund

2015-05-10 @ 21:22:54
Postat av: Ida

Själv går man hem på föräldraledighet snart igen. Då jävlar kan vi köra hurtiga barnvagnspromenader :)

Svar: Men SOM vi ska!! :-)
Elin Haglund

2015-05-11 @ 14:40:43
Postat av: Anonym

Blir det efter den 22a så blir killen en tvilling, flera personligheter och envisa som tusan 😜

2015-05-11 @ 20:27:56

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0