Lördagsmys!

Huvudvärken blev inte bättre av ett bad.. Snarare värre. Försökte sova lite efteråt, men det gick ju icke.

Jag gav upp idén på att få sova och drog istället till affärn. Kinamat och lösgodis, kan inte bli bättre! Lördagsmys delux!


Hade ju hoppats att mat och socker skulle dämpa pannknacken.. men icke. Så jag lydde barnmorskans råd och ringde förlossningen. Hon tyckte inte det lät som någon fara men tyckte ändå att jag skulle komma in och checka blodtryck och sånt.. Så drar in alldeles strax! Lovar er att det inte är någon fara. Jag är inte nervös.

Hem och fortsätta med lördagsmyset sen bah!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0