Gårdagen bjöd på sol!

Äntligen lite sol mitt upp bland alla moln, allt regn och kalla vindar. Jag gick ut på altanen på morgonen och jäste i solen. Dags att klippa gräset?

När Micke hade vaknat ställde vi ut möblerna på baksidan. Jag hade ju önskat att vi skulle tagit fram dynor och kuddar och filtar, och tagit en fika där ute.. Men solen gick i moln, som vanligt. Mattan kom på plats iallafall! Ni minns att jag hade köpt turkosa textilier dit va?

På kvällen blev det sol igen, och vad passar då bättre än att avsluta veckan med en grillning?

Vitlöksbröd och öl medan vi (Micke) grillade! Mums! Nu tycker jag faktiskt att det får ta och bli sommar!

Idag är en ny grå dag. Kunde man ha förväntat sig nåt annat egentligen? Nope, i dont think so. Måndag vet ni.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0