Föräldragrupp...kurs?

Vet inte vad det kallas, men där var vi imorse.

Jag tycker faktiskt att det är bra information vi får! Många smågrejer som man inte visste. Eller som man kanske trodde man visste. Väldigt bra tycker jag. Nästa fredag är sista gången vi ska dit, och även sista gången jag har ett möte hos barnmorskan inbokat. Snart är bebisen här!

Skulle ta en bild på mig i fläta imorse, och garvade som fan när jag såg mitt ansiktsuttryck!! Haha trött much?

Men just den där minen beskriver verkligen hur jag kände mig imorse, och även hur jag känner mig nu. Jag har lagt mig i sängen igen och är riktigt jävla skit trött... Kul fredag.. Hoppas jag piggnar till.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0