Dör av tristess.

Imorse åkte Micke och jobbade, och kvar är jag och guzzen.. Det har hittills gått typ 5 timmar sedan jag klev upp, och jag håller redan på att dö av tråkighet! Någon som inte verkar lida särskilt mycket är guzzen:


Jag måste försöka lära mig av henne.

Fast idag har jag faktiskt planer, så min rastlöshet kommer snart försvinna! Jag ska nämligen ut till Johanna. Och imorgon kommer kanske Stina hit. Sedan på onsdag är det sjukhuset och vips så var det torsdag och Micke-dag igen! Jag ska nog överleva.

Och apropå överleva - tror ni det skulle vara ohälsosamt att klippa gräset i mitt tillstånd? Skulle vilja göra det senast på onsdag, men vet inte hur smart det skulle vara...?

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Andrea

Klipp på du för sjutton, i bästa fall startar det förlossningen och i annat fall är det träning inför kommande maraton. Fast bara om kroppen orkar med såklart, dumt att få ont i onödan. Kram A

Svar: Ja, jag får helt enkelt känna efter och lyssna på kroppen 😊👍 KRAM!!!
Elin Haglund

2015-05-18 @ 20:33:42

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0