Den blomstertid nu kommer..

Vad härligt det är när allt börjar bli grönt!! Micke klippte gräsmattan förra helgen och trimmade, och det luktade såååå gott! Sommar! Och nu när jag klev upp och kikade ut genom köksfönstret så ser jag att häcken har exploderat över natten.


Det spelar liksom ingen roll att det är regnigt och grått när jag ser hur det grönskar överallt! Eller nja, spelar typ ingen roll... Ni minns att jag bara kan ha ett par skor va?

Förutom att njuta av utsikten har jag slängt in sängkläderna i maskinen och städat undan lite. So much for vila liksom, haha.

Dags för havregrynsgröt med mormors hemmagjorda äppelmos nu!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0