Back in black!

Idag åkte jag ut till Annelie för att få håret färgat och klippt, och såklart för att få umgås! Jag har varit såååå nyfiken på deras hus och äntligen fick jag se det! Himla fint, och finare kommer det bli! Dom håller på att renovera.

Ludde skötte sig exemplariskt hela dagen och kvällen, lilla solstrålen!

Massor med gofika åt vi! Och drack läsk ur Annelies snygga glas. Hur somriga känns inte dessa liksom?!

Jag kunde dessutom använda magen som bord. Praktiskt!
Här ser ni även den osminkade sanningen.. Bläää.

Nu är jag iallafall snygg i håret! Annelie tipsade om svart färgbomb, och det är något jag tänker köpa! Mitt hår blir ju liksom brunt efter ett tag, så att bomba håret titt som tätt vore ju grymt!

Nej, nu ska jag måla naglarna.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0