Älskar kläder!!

Efter sjukhuset höll jag brorsan sällskap på Queens Tattoo. Han körde ett gevär (vette fan vad det är för sort haha) och en hand som höll i en kniv, typ. Det blev bra på honom!
Lite dålig bild, i know, men men..

Sen kom jag hem och hade (som vanligt nu för tiden) massa tid över. Och vad gör vi då? Jo, vi kollar i lillens garderob!

Body//The Brand. Hood//H&M. Leggings//H&M

Body//Next. Leggings//Tradera. Kofta&Sockor//Mormor.

Allt från H&M.

T-shirt//H&M. Leggings, mössa, scarf//Åhléns.

Det är ju så hiiiiiiiimla roligt att hålla på och sätta ihop olika outfits! Jag älskar verkligen kläder! Och nu när jag inte längre jobbar så kan jag ändå få min dagliga dos genom att hålla på såhär, haha.

Jag vill även skriva, åter igen, att jag INTE köper kläder i 50-56 längre. Jag tror att han har lika mycket plagg i 50-56 som han har i 62-68. Så nu behöver ni inte oroa er för det. Jag är smartare än vad ni tror att jag är (tydligen). Jag fattar att bebisar växer snabbt.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0