Aaaa men dra mig baklänges!

Hade helt glömt bort att vi skulle till barnmorskan idag! Jag som har blivit van att ta det riktigt jävla piano på morgonen kände att 9:15 var otroligt tidigt att vistas bland folk! ZZZNARK!

Som gräddet på moset har Micke bokat in en tid hos kiropraktorn 08:45-9:15, så jag får ta bussen bort till mottagningen, samt träffa en tillfällig bm själv (eftersom vår bm är på semester). Ännu mera SNARK på den!

Fast, egentligen så är det ju inte så speciellt tidigt ändå. Och det är inte speciellt synd om mig heller. Meeeeen, vad vore livet utan lite självömkan?

Nu ska jag kasta på mig ett kilo smink.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0