90%

Idag är det bara 10% kvar av graviditeten. Så himla skönt att det är mindre än 30 dagar kvar nu. Jag är ju så jäkla vätskefylld så det är sinnessjukt (enligt mig - inte enligt bm)!

Längtar efter att kunna ha mina kavajer, alla mina skor, snygga underkläder och att vara mer rörlig!! Och att få äta sushi. Och dricka en kall öl. Och kunna måla tånaglarna. Och att få gadda sig!! Listan kan nog göras rätt lång om jag tänker efter.. Självklart längtar vi efter bebisen också.

Kikade på bilder som Sara tog förr.. Och jag blir liksom helt..ja..förvånad! Såg jag ut så? Var jag så snygg?? Haha.. Men glömmer så lätt att fingrarna faktiskt var smalare för 8 månader sen. Eller att typ hela kröppen var det!!


Nu ska jag borsta håret. Måste köpa en almanacka idag (har använt jobbschemat som almanacka de senaste månaderna, men nu är det snart slut på schemat) och ska man visa sig bland folk är det bäst att ha håret borstat.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0