5 dagar kvar.

Så. Hur mår jag då?
Detta är andra veckan hemma från jobbet, och jag mår verkligen sjukt bra! Finns liksom inget att klaga på. När jag blir trött så vilar jag, och när jag är pigg så sysselsätter jag mig.

Jag har inga "känningar" av att förlossningen skulle vara på ingång. Varken mensvärk eller sammandragningar. Däremot har jag fått molvärk i ryggen/svanken de senaste kvällarna, och ibland även på morgonen. Men inget mer än så.

Jag har än så länge sluppit bristningar, och jag hoppas verkligen att det förblir så!

Micke kommer jobba i stockholm hela veckan.. Måndag - söndag. I vanliga fall skulle han annars vara på väg hem nu. Jag är inte orolig utifall bebisen skulle vilja ut innan han kommer hem, för jag är säker på att det inte kommer gå så pass fort att Micke inte hinner hit. Han har telefonen på sig och alla på bygget vet att han kan komma att sladda därifrån vilken minut som helst. Så jag känner mig lugn och trygg.

I tisdags när jag var i Söderhamn såg jag ut så här:


Jag tycker faktiskt inte att jag är sådär kolossalt stor som man ser att vissa är i vecka 40. Jag har ju samlat vätska sedan vecka 30 ungefär, så nog fasen är jag svälld alltid! 20kg är svårt att dölja, haha! Men ändå så tycker jag inte att jag har sån där megastor mage liksom. Eller är jag bara van att se mig själv såhär?

Hmm... Ja.. Det var väl en liten uppdatering av läget just nu. 

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Andréa

Jag tycker du är fantastiskt vacker! <3

Svar: ❤️
Elin Haglund

2015-05-28 @ 22:35:21

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0