Vill inte tro att det är sant!

Imorse låg jag och vred och vände mig i sängen. Jag tänkte att snart måste väl klockan ringa! Icke sa nicke, för klockan var inte mer än 6.. Ni kan säkert förstå hur less jag blev. När jag för en jävla gångs skull börjar så sent som 12 och därmed kan ta en lång sovmorgon - då vaknar jag i ottan! Fy fan.

Dessutom hade jag värk i hela kroppen (framförallt fötterna), så det fanns inget annat alternativ än att gå ner i källaren och börja dagen med ett avslappnande bad. (Ett gaaaanska så härligt alternativ, ja.)

Så här sitter jag nu, och väntar på att vattnet ska fyllas i karet, och pratar med min nyfikna kattprinsessa.





God morgon!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

UNDERBART! NJUT!

2015-03-12 @ 18:43:18

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0