Vecka 30 idag!

Tiden rusar verkligen fram, och idag klev vi in i vecka 30! Det är inte bara tiden som går framåt i rask takt, utan även vikten.. 14kg har jag lagt på mig hittills. Och mer kommer det bli. Jisses, vad ska man säga? Det är bara att slappna av och inse att jag inte kan göra något åt det. Får fokusera på vikten efter förlossningen helt enkelt. Tills dess: lika bra att skratta!

Idag är det en städ- och fixardag här hemma! Känns skönt med sånna dagar faktiskt. Få lite gjort!

Insynsskydd uppsatt i bebisrummet:
Nu kommer jag kunna sitta och amma (om det kommer fungera vill säga) i lugnan ro utan att tänka på att någon förbipasserande skulle se. 

Guzzen i vagnen. Verkar vara hennes nya favorit sovplats..

Nej, nu ska jag gå ner och hänga tvätten som blivit klar, kasta in en ny tvätt och se hur det går för Micke i badrummet. Han bygger en provisorisk hylla där tv:n senare kommer sitta. Måste lägga pengar på barngrejer istället för "lyxprylar" just nu.. Men en hylla är ju alltid bra att ha liksom!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

Det passade på fönstren? Bra. Jag ska få upp på mina också, bara jag har tid ;) KRAM till ER.

Svar: Den var annorlunda från andra jag har satt upp! Inget klister liksom. Gick jätte smidigt! -följ anvisningarna!! :)
Elin Haglund

2015-03-16 @ 06:33:58

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0