Vecka 29

Igår var det dags att kliva in i vecka 29 och den tredje och sista trimestern.


Jag har börjat få lite halsbränna och sura uppstötningar... men mår i övrigt bra! Det är fortfarande tungt på jobbet, även om jag blivit duktig på att inte lyfta saker. Mina kollegor är duktig på att säga till mig vad jag får och inte får göra, och det är skönt att dom förstår varför jag jobbar på "halvfart"!

Vi har inte haft nåt återbesök hos BM ännu. Tanken var att vi ska dit på fredag, men jag har tyvärr fått förhinder och måste måste måste komma ihåg att ringa och boka om. Kan någon snälla påminna mig imorgon?! Ja? Bra, tack!

God natt.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

Jag påminner.....

2015-03-10 @ 18:37:25

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0