Varning för bitterfitta!

Igår skulle det ju tydligen vara den varmaste dagen hittills i år, och instagram översvämmades med soliga bilder.. MEN jag kan säga er att i Gävle var det fanimej ingen sol. Dessutom blåste det riktigt ordentligt. Jag som hade planerat att sitta ute mot husväggen och lapa sol blev måttligt besviken.

Idag däremot, idag är det fan strålande sol! Dock är tempen på nollan fortfarande, men vem bryr sig om den stiger? En annan ska ju jobba.

Haha, snacka om att vara bitter. Vädret är ju dessutom det enda man inte kan påverka, så varför klaga egentligen? Varför bli så arg? 

En positiv sak är ju att min förkylning (eller vad tusan det nu var) har släppt. Lite grann iallafall. Så jag hoppas att jag inte skiter i det blå skåpet genom att jobba idag. Att jag inte blir sjukare. Hoppas!

Nu är det dags för gröt!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

Å jag klarade mig från smitta ;) Jag blir också lite sur när jag går ut ur "bunkern" och ser solen... Bara hoppas det blir lite sol på lördag då jag är ledig, å andra sidan är det sagts att källaren ska städas..... Skönt att ni är piggare.

2015-03-09 @ 19:31:24

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0