Tiden rusar förbi!

Hörrni, har det inte varit världens kortaste vinter? Jag tyckte nyss det kom snö, och helt plötsligt pratar folk om vår?! What the...? Det har inte blivit många vändor med slungan i år, det kan vi ju konstatera.


Jag hoppas verkligen att sommaren kommer kännas längre.

Dessutom är det endast 85 dagar (30%)  kvar, tills det är dags att föda. My god, snacka om att det har gått fort! Im not ready!!!

Vecka 13 och vecka 28.

Är det sant som dom säger; ju äldre man blir, ju fortare går det? I think so. Eller nja, det beror på vad vi pratar om... Pensionärer har ju inte rykte om sig att vara snabba liksom. Men i detta fall pratar vi ju om tiden, månaderna och åren. Hej då livet! Oj, lät lite bitter där. Sorry.

Nu ska jag äta glass så jag blir frisk.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0