Rudolf med röda mulen..

Just nu ligger jag i soffan och känner hur mina fötter pulserar! Jävlar vad jag har svällt den senaste veckan/veckorna. Jag har stödstrumpor, men det hjälper liksom inte att minska vätskan i fötterna (vad jag har märkt iallafall). Fötterna får knappt plats i mina skor längre, och ja, ni kan förstå att det gör "lite" ont. Snart ser ni mig vagga omkring i foppatofflor..

Förutom att mina fötter har mördat mig, så mår jag bättre idag. Jag känner mig mycket piggare från förkylningen föruuuuuutom att jag är snorig, se på bilden bara! Haha! Rudolf med röda mulen liksom!


Om ni ändrar fokus från min röda näsa till min vita jacka så kan ni förstå hur skönt väder det var ute idag! Imorse när jag väntade på bussen värmde(!!) solen verkligen. Underbart! Hoppas detta håller i sig till helgen för då åker grillen fram på stört!

Nu ska jag ta en dusch och sen blir det en tidig kväller. Är helt sopslut. Har sovmorgon till 12 imorgon och det tackar jag för!!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0