När vi ändå blickar tillbaka..

Såhär såg guzzen ut för ungefär 2,5 år sedan:
Smal och rädd.
Och här är hon idag:
Så snäll och lugn så. Hehe. Nä, men jag älskar den där bilden på henne och musen in action. Här är en gulligare bild:

Och man kan ju se att hon växt på sig. Min prinsessa! Kan fortfarande inte förstå hur någon har hjärta att lämna ett djur (ett liv!!!!) utomhus för att..ja...dö. Usch, blir fan illamående av bara tanken!

Sen kollar vi tillbaka ännu längre, och hittar tonårs-Elin!

Undra hur gammal jag var på den bilden.. Ljushårig.. Hmm.. Inte äldre än 16 tror jag!?

Och nu, ungefär 10 år senare:
BAAAM! I'm a babe!!

Hahahah... Okej en vanlig selfie:

Nä nu ska jag ta en dusch, en alvedon, snyta mig och krypa ner i sängen igen.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

Ja usch! Tänk när hon kom hem till mig första gången.... Veterinärbesök och behandling av div. saker. Stackars lilla kissen. Vem visste då att den lilla mjukisen skulle bli en sån kattprinsessa och vara så egensinnig och veta precis vad hon vill. Men otroligt go :) :) Jag kan inte heller förstå hur folk är funtade som kan göra djur så illa.. Men NU har hon det så bra som en katt kan ha det....

2015-03-06 @ 17:03:47

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0