Inga pianofingrar här inte!

Jag måste bara visa er mina händer! På morgonen är det nog värst. Så här mycket kan jag böja på fingrarna:
Fingrarna är så jävla vätskefyllda så det inte går att böja mer! Om jag TAR I så kan jag nästan nudda handflatan med fingertopparna. Nästan.
Jisses!

Tänk om jag hade vart preggo mitt i sommaren, då jäklar hade ni fått se på vätska HAHA! Nej, men skämt å sido, jag känner mig faktiskt lite nervös.. Att samla för mycket vätska är ju inte bra. Jag måste prata med min barnmorska på torsdag om detta.

Nu är det dags att koka lite havregrynsgröt! Jag skulle egentligen ha jobbat idag, men med tanke på sjukdom i personalen har gjort att jag har jobbat mån-fre, så kände jag att jag absolut inte skulle klara av att fortsätta jobba lördag, söndag och måndag innan jag får ledigt på tisdag. Så yes, ledig idag och det kommer firas med att vila!!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0