Börjar dagen med lite tårar.

Gud vad jag sväller nu. Fingrarna är så vätskefyllda att jag inte ens kan knyta näven:


Jag vaknade vid 5-tiden idag igen.. Vansinnigt trött, men helt omöjligt att somna om. Kände hur illamåendet började krypa på, fingrarna pulserade och han inne i magen dansade zumba.

Nu sitter jag i soffan. Gråter. Jag orkar inget mer! Att vara gravid är verkligen inte min grej!! Jag trodde inte att jag skulle må SÅ fysiskt och psykiskt dåligt. Usch. Jag längtar tills det är över och han är ute ur min kropp!

Nu måste jag göra iordning havregrynsgröt och sen är det dags för smink.. Jag jobbar såklart idag, 9-18, men får inte ta helg ikväll. Lördagsjobb står på schemat också. Jippi..

Hoppas er fredag började bättre än min!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

Ja, jag förstår att d är jobbigt. Inte kunna sitta, ligga elr stå som man vill och brukar... Inte kunna sova och ALL förändring i kroppen, både utanpå och inuti. Men nu är du snart i "mål", det blir sommar och man kan mysa ute (och inne) Det går över ;) Vissa har hur enkelt som helst med en bebis i magen och andra har jätte jobbigt. Så har det alltid varit och så kommer det alltid att vara. Bamsekramar från mamma/mormor ;)

2015-03-22 @ 14:38:16

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0