Tjooohooo!

Idag fick jag äntligen på mig mina "nya" stövlar! Beställde dessa mockastövlar när jag var preggo, och idag kunde jag ha dom! Mina fötter är fortfarande inte lika smala som innan, så det är många skor som fortfarande inte passar - men just nu är jag för glad för att tänka på det!

Dessutom kunde jag ha två av mina favvoringar, så well, en bättre fredag!




Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Little chicken

Haha äntligen 😍🙌🏼

Svar: Haha i knoooow 😅👍❤️
Elin Haglund

2015-07-10 @ 12:14:15
Postat av: Anonym

Otroligt fina ringar! Var är dom ifrån? :)

Svar: Tack! Jag har gjort dom själv när jag gick på silverkurs för nåt år sen :)
Elin Haglund

2015-07-12 @ 09:43:38

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0