Svettigt!

Idag tog jag mig en riktig jäkla rask promenix hörrni! 45 minuter var jag ute, och det räckte gott och väl - svetten rann! Det märks att energinivån är låg + att jag har varit gravid och slö i ett par månader.

Vägde mig imorse; -15kg visade vågen. Dock +10kg om man ska vara realistisk. Jag vill ner till under 70kg (som förr), och när jag väl är där får vi se hur jag känner. Men absolut inte under 60! Jag är 170cm lång och tycker att 65kg är bra på mig, +/- 5kg.

Så, när vågen visade 80,5kg imorse kände jag en grym motivation - ner ett ynka kilo till så är jag iallafall under 80! Vi får se hur lång tid det tar. 7 veckor sedan förlossningen är det nu.

"Dagsformen" och svettiga fötter.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0