Spjälsängen.

Igår flyttade vi in spjälsängen till vårt sovrum. Hittills har Devin sovit mellan oss i sängen eller i sin bed side crib. Vad jag har märkt är att han inte alls sover bra i sin crib, och jag har undrat varför. Är det för hård madrass kanske? Och i vår säng är han inte heller nöjd förrän han får en stooor plats för sig själv. Då slog det mig - hans crib är inte för hård, den är för liten!

Så vi drog som sagt in spjälsängen (som nätt och jämnt får plats) i vårt sovrum och simsalabim sov han jätte bra! Nu ligger han nära oss men får sitt space. Grymt! Inatt var jag upp och gav mat en gång bara. Han skippade käket runt 01-snåret och åt bara vid tre tiden.

Lagom trångt haha.

När vi tog bort sängen från hans rum så möblerade jag om lite där. Nu kan matstunderna knappast bli mysigare!



Ska försöka få tag på en hylla från Ikea också - expedit/kallax. De finns såklart att köpa på Ikea för en tusing, men min mammaplånbok vore glad om jag hittade en på blocket. Då ska den stå där fåtöljen förr var placerad. Kommer bli skit bra!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0