Overklig känsla!

Vet ni vad vi gjorde igår? Lagade INTE matlådor!! Jag kan inte tro att detta är sant. Kommer han hem redan idag? Efter klockan 16? Ja, det verkar som det. Varken jag eller Micke kunde liksom fatta detta igår. Underbart!

Så, vad gjorde vi igår då - förutom att inte laga matlådor? Vi åkte till Söderhamn för att kika på svärföräldrarnas nya båt, hälsa på mormor, och äta med min kusins fina familj. En bättre söndag, verkligen.

Nu ska jag försöka att inte räkna timmarna tills Micke kommer hem igen.. Dagen kommer bli så otroligt lång då. Men risken är ganska stor att jag inte kan låta bli! Shit, vi är liksom som "en vanlig familj" nu! 

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0