its a miracle!

Det verkar som att de flesta av er rekommenderar sjalen! Och jag håller med Angelica - hur skönt kan det vara att hänga sådär å stödja sig med skrevet? Inte så skönt. Min vän Carro har en sjal som jag ska få låna. Men hörrni, är det inte krångligt att knyta den runt sig och få barnet på plats?

Vet ni vad? Devin sover i vagnen! Helt otroligt. Vi var tvungen att gå bort till Apoteket och köpa minifom, och på vägen hem somnade han. FREEDOM! Så jag har städat och diskat, samt käkat lunch. Nu ligger jag i soffan och ska vila tills han vaknar.

Snart har han sussat i en hel timme!

Just ja! Precis när vi kom hem så fick jag ett sms om att jag hade ett paket att hämta ut. Så sjuuuuukt drygt eftersom utlämningsstället ligger brevid apoteket. Måste jag ju gå dit igen! SNARK.. Det är fotografierna jag beställde till väggen bakom soffan om ni minns? Antar att dom var för stora för brevlådan..

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Carro

Jätte lätt att knyta! Jag ska visa dig när du får sjalen! 😘

2015-07-21 @ 15:01:50
Postat av: Sarah

Jättelätt! Hade en trikå när Vidar var bäbis och nu kör vi ergo baby bärsele (samma ergonomiska som sjal) 👍🏼 du kommer älska att ha sjalen!

2015-07-21 @ 17:55:11

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0