God morgon kära följare!

Nu var det ett tag sedan sist.

Förra helgen bjöds det på kanonväder! Liiiite skillnad mot för vädret idag - regn och 12 grader. Brrr! Kan det inte vara någon form av balans på det hela? Halv varmt hela tiden? Inte? Nähä.

Så, vad händer idag? Micke ska på möte och jag ska fixa fransarna. Devin vill på fest, men jag försöker förklara för honom att han är för liten. Han får nöja sig med party i babygymmet:

I veckan har morsan varit här. Skönt att få avlastning! Uppskattas till tusen.


Och så kör vi en liten vikt-update!
På en månad har jag gått ner 13kg. Nu är det "bara" 13 kvar... Hade ju gärna ammat så att det gick lite fortare att tappa fettet, men men, jag får köra på old school-sättet: träning!
Magen är alldeles mjuk och degig just nu. Usch! Men det är inte så konstigt heller med tanke på hur stor magen var för 5 veckor sedan. Det tog ju trots allt nio månader att gå upp i vikt, så det får väl ta nio månader att gå ner. Fast det är fan MAX! 

Nu ska jag dricka kaffe innan lillen vaknar och vill ha mat.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0