Det blir inte alltid som man tänkt sig..

Innan Devin föddes hade jag och Micke pratat om uppfostran och allt runt omkring detta. Tillexempel så var vi överens om att inte smyga när Devin sov, just för att inte låsa oss själva - om ni fattar vad jag menar? Ja? Bra.

Men som rubriken lyder blir det inte alltid som man tänkt sig, och jag kan meddela att det blev precis som vi inte ville att det skulle bli.

Och inte för att vi har smugit när han sovit, utan för att det absolut inte funkar att "föra liv" när han sover. Han är ett barn som vill sova i lugn och ro.


Ja hörrni.. När jag var gravid fantiserade jag mycket om hur det skulle bli, och vilken sorts förälder jag ville vara. Jag skakar på huvudet just nu och tänker det blir aldrig som man tänkt sig..

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Helena Larsson

Hej!
Ett litet tips på "oljud", som jag hört kan funka, är att låta en radio vara på där Devin sover, på låg volym, på detta sätt kan han börja vänja sig vid röster och ljud :)
Hoppas att allt är bra med er alla 3! :)
Kram

Svar: Tack! Det ska jag testa!
Elin Haglund

2015-07-13 @ 19:31:50

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0