Nytt läppstift!

Vilken lyckans dag alltså! Älskar mitt läppstift från make up store (EXIT), men idag hittade jag ett till! Kan det vara nya favoriten?

Sultry Sand från Maybelline 119kr.

Jag gillar när läpparna nästan har lika ton som min foundation. Eftersom jag ofta har sotade ögon så tycker jag att mörka läppar blir lite too much, och därför är detta stift helt perfect!!

Happy day!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

blev lite förvånad när jag läste Läppstift pga att jag vet du inte brukar använda men läste vidare och då hängde jag med :)

2015-01-04 @ 16:44:56
Postat av: mamma

En fråga... Har ni skrivit något i boka :)Jag har tittat på vhs filmer här hemma när du är liten.. Du ska få dom, mina första år boken har du väl fått ? kram

2015-01-04 @ 16:51:58

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0