Mammaträff.

Idag träffades "mamas boys" hemma hos Kicki! Såååå roligt att få se deras nya hus! Ett hus som jag och Micke först var sugen på. Riktigt mysigt, och fint redan nu - bara två veckor efter inflytt. Nu längtar jag ännu mer tills vi får nyckeln till vårt nya hus!!

Det bjöds (som vanligt) på lyxfrulle. Mums! Färskt bröd med olika pålägg slår väl det mesta?! Till och med lindas kladdkaka. (Okej, det där var ett ljug)

Nu har jag nyss duschat och sitter under värmefilten i soffan. Mår inte riktigt helt hundra idag. Frusen utav helvitte! Micke och brorsan sitter på golvet med Devin. Guzzen la sig nyss 15cm från Devin och ville bli klappad av Micke. Helt sjukt hur hon vågade det?! Stack dock illa kvikt så fort Devin kom nära. Närmare.

Nej, nu ska jag fokusera på la familia!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0