Julfeeling?

Imorgon är det julafton. Helt crazy. Jag har verkligen NOLL julkänsla i år. Kanske beror det på det varma vädret? Kanske på att jag är mammaledig och inte har nån som helst koll på dagarna? Eller så kanske det beror på att vi inte har julpyntat nåt här hemma. Hur det än ligger till så är det tråkigt.

Vi kommer åka, som vanligt, till mormor på grötfrukost. Därefter åker vi till "pappa" och käkar julmat. Sen drar vi hem till Gävle igen och sover. På juldagen åker vi hem till Mickes syster och firar lite jul där. Ett evigt åkande, och pusslande. Nästa år kommer vi inte röra på oss ett skit! Då har vi så pass stort hus att folk får komma till oss.

Nej, nu ska jag gå och lägga mig. Devin, Micke och brorsan sover sen 1,5h tillbaka. Endast tomten är vaken. Haha, ja, jag är ju en jävla tomte så det passar ju bra.

God jul på er! Hoppas ni har bättre feeling än mig!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Mamma/mormor

God jul å vi ses snart....
LÄNGTAR.

2015-12-24 @ 09:39:47

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0