Första magsjukan.

I två dagar och en natt har Devin varit dålig. Det började med en spyfest utav dess like, följt av diarre. Stackars min lilla lilla bebis! Trots sviterna av magsjuka har han ändå varit pigg och relativt glad. Från första kräkan fick han vätskeersättning, och kanske är det därför han är pigg?

När man både kräks och bajsar får man bad-förbud, så det har blivit dusch istället!

Det var verkligen en hit att få duscha istället för att bada! Så detta kommer vi göra om fler gånger - även fast han är frisk.

Devin är fortfarande glad i maten och har fått små omgångar ersättning ofta. Dessutom har han fått blåbärspure och rivna äpplen - allt för att "stoppa" magen lite. Ikväll ville han även äta gröt! Vanlig mat har jag lagt på hyllan just nu.
Läppstift i färgen "blueberriezz" finns stt inhandla på närmsta matbutik! Hett tips till dig Ida ;)

Nu håller jag tummarna för att lillen mår bättre imorgon! Vanligt bajs vill mamma se.

Herregud vad har hänt med denna blogg?! Haha, äkta jävla mammablogg när man skriver om sitt barns bajs. Trogna följare, jag förstår om ni går vidare utav mig efter detta!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0