Febertopp.

Inatt har jag sovit på soffan medan mina älsklingar sov i sovrummet. Better safe than sorry! Eller nja, sovit och sovit? Sämsta natten på länge faktiskt! -och då har vi en sexmånaders bebis här hemma. Ni förstår då att natten var världelös? Mm.

Runt 02-tiden tog jag tempen och den visade 37,9. Så hög temp har jag inte haft på...ja....i dont remember? Nu kanske ni där ute tänker att äsch, det var väl inge högt? Well, ligger man på 36,2 i vanliga fall så jo, då känns det i kroppen.

Att ta en alvedon var bara att glömma.. Mina senaste försök hade ändå resulterat i att de kräkts upp. Bord fan ha köpt hem suppar!, kom jag att tänka på såhär i efterhand.. Så jävla lätt att vara efterklok.

Nej, undra om jag ska ta ett glas proviva? Jag mår inte alls lika dåligt som igår, så det borde få stanna i magen. Som för övrigt är helt tom. Ingenting fick jag behålla igår.

Micke och Devin mår bättre utifall ni undrar. Devin har dock fortfarande diarre... men han är pigg och hungrig och glad iallafall! Brorsan är mindre pigg.. han började spy igårkväll. 

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: krabatus.blogg.se

Nä men FYFAN! Lider med er! Tycker magsjukan cirkulerar överallt så jag gruvar mig för när vi får skiten, mvh hon med kräkfobi. Jag fick det när jag var gravid med L... Det plus gravidillamående- blä! Undra om man kan ta lergigan compen när man får magsjuka!😱

2015-12-13 @ 23:12:36
URL: http://krabatus.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0