Steamer!

Sen jag började på Vero Moda för två år sedan har jag velat ha en steamer! Alltså en typ ångmaskin som man stryker kläderna med. Äsch, fattar ni inte så får det vara så. Haha.

Och när jag fyllde år förra helgen så fick jag en av morsan! SO HAPPY! Äntligen!
SHIT vilken dålig bild! ..pallar dock inte ta en ny nu så denna får duga.

Kolla bara skillnaden:


Nu slarvade jag lite på ärmen som ni kanske ser, men ni fattar grejen. Helt sjukt bra! Alla borde ha en steamer!

Tack mami.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Anonym

Vad är det för märke på steamern?:)

Svar: Det är en Singer. Inköpt på ellos :) Finns säkert värre modeller med denna räcker gott och väl för hemmabruk ☺️👍
Elin Haglund

2015-08-21 @ 21:20:37

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0