Sommarfesten.

Nu sitter vi i bilen på väg till Söderhamn för den årliga "sommarfesten" med Mickes släkt. På senare år när folk har förökat sig har det blivit mer "kubbkväll" än sommarfest, haha.

Lilla tjockisen har somnat. Han är så söt i sitt linne från River Island! Gullungen, skulle kunna pussa ihjäl honom! Haha!

Själv känner jag mig skit ful - jag har ju för fan inga ögonfransar! Så det ser helt galet ut nu när jag sminkat mig. Jisses..
Ser lite lätt surig ut, men det beror på att Micke (såklart) också sitter här i bilen. Det känns ju lite märkligt och pinsamt att ta självis då! ...var tvungen att vara diskret. Hahah!
Tunika och utsvängda spetsbrallor från jöbbet.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0