Positiv energi!

Ikväll kommer jag somna med ett leende på läpparna! Ida och hennes busfrö Kasper har varit här hela dagen, och det har varit SÅ trevligt!

Bild stulen från hennes instagram.

Det är så skönt att prata med henne om hur jag mår, eftersom hon kan relatera väldigt väl i det jag säger. Jag slipper höra "men det är bara att..", för hon vet att det inte bara är att göra vissa saker. Inget dömande liksom. Inga höjda ögonbryn. Bara förståelse, tips och pepp.

Som sagt; ikväll somnar jag med ett leende på läpparna! 

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

Men åh vad glad jag blir över att du får lägga dig med ett leende på läpparna! Hoppas att du vaknar med ett leende imorgon med 😘

2015-08-25 @ 20:55:16

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0