Hey big spender!

Man skulle ju kunna tro att jag endast handlar på mitt jobb - Vero Moda. Jag har trott att det är där jag handlar mina kläder iallafall. Untill today.


Strax över 10,000kr på ett år har jag shoppat för på H&M! Hjälp!

Inte nog med att jag spenderat nån lök på jobbet varje månad, utan även hos konkurrenterna! Jisses. Å jag som har undrat vart pengarna tagit vägen liksom, haha.

Fast under de senaste nio månaderna har jag ju köpt kläder till Devin, och inte till mig. Som idag till exempel, kom det byxa, hood och sneakers till lilleman.



Det botar ångesten liiiite vid tanken på att jag inte lagt 10lax på mig själv. På en enda affär.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Sarah

#skullekunnatskrivainläggetsjälv

Svar: 😅 Men det är ju så roligt med kläder! Hur ska man kunna sluta?! 😜
Elin Haglund

2015-08-08 @ 11:58:28
Postat av: Sarah

Ett år senare:
Det går inte!

2015-08-08 @ 21:16:44

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0