Cordy Roy.

Det är väl ingen hemlighet att jag har en förälskelse på mjukdjuren "Cordy Roy"? Nä precis. Igår hade mamma med sig ännu en till samlingen! En panda!


Jag har nu 12st i min samling! ...eller ja just det ja - Devin har. Devin har 12st mjukdjur. Jävlar om han inte kommer älska dom lika mycket som jag gör hahah..

Just nu ligger jag i sängen och skrutten sover bredvid. Så fort jag har försökt gått ut från rummet blir han ledsen.. Suck. Han har en inbyggd mamma-radar tror jag! Micke kommer strax hem eftersom jag ska iväg till barnmorskan. Vi ska "knyta ihop säcken" som hon kallade det. Om hon menade my vagina eller inte är ännu oklart.

HAHAHA. Im just too funny.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Anonym

Hej!
Min son fyller ett år snart och är helt galen i pandor och jag har letat som en galning efter jellycats cordy Roy panda. Är du intresserad av att sälja eran?

//Olivera

2017-03-20 @ 20:03:01
Postat av: Anonym

Hej!
Min son fyller ett år snart och är helt galen i pandor och jag har letat som en galning efter jellycats cordy Roy panda. Är du intresserad av att sälja eran?

//Olivera

Svar: Hej! Jag skickade en länk till din mail 😊👍🏼
Elin Olsson (fd Haglund)

2017-03-20 @ 20:03:04

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0