A for effort!

Ja, jag måste ge mig själv en klapp på axeln för att jag försökte.. Meeeen jag tror det blir en tripp till Ikea ikväll alltså! Haha!




Den där kommer falla ihop vilken sekund som helst! Hahaha ja, ni måste ju ge mig cred för att jag är händig och påhittig iallafall!

Vi har faktiskt ett Babygym, men det gillar han inte att ligga i. Jag lovar er att vi har det bättre ställt än att vi behöver bygga ihop ett babygym av kvastskaft och tejp.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Sarah

Haha sista meningen!! 🙈😂

Svar: Hahah var ju fasen tvungen att förtydliga! 😂 Vet ju aldrig vem som läser 😅
Elin Haglund

2015-08-14 @ 08:30:11

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0