3 för 2.

Alltså.. Jag måste radera H&M-appen! Blir ju fan helt ruinerad av att kika i den dagligen. Borde inte årsbeskedet ha skrämt mig? Inte ens lite? I förrgår såg jag att dom äääääntliiiigen tagit in helsvarta bodys! Är ju dessutom 3 för 2 på alla basicplagg, så då blev det såklart 3st svarta. Färgglatt och så.
Vill påminna alla (mamma!) om att han har mönstrade brallor. Dont worry, han kommer inte se ut som jag gjorde igår:

Min farfar frågade mig för många år sedan "När ska du komma ur den där svarta perioden?" Han är i himlen nu, och jag är fortfarande svart. Varför ändra ett vinnande koncept liksom? 

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Sarah

Åh! (Rusar in å klickar nog hem) Du såg den svarta Hoodien va? 😍

Svar: Den svarta hoodien hänger redan i hans garderob ;)
Elin Haglund

2015-08-14 @ 08:31:55
Postat av: Anonym

Är de basttihgtsen från hm du ha på dig?😍

Svar: Yes, dom är från H&M, men det är jeans :) Från Divided Black! Love them!
Elin Haglund

2015-08-14 @ 22:12:32

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0