Vecka 35, och dags för jobb!

Även inatt har jag fått sova. Gud så härligt att äntligen vara på bättringsvägen!! Dock misstänker jag ögoninflammation på mitt vänstra öga. Just my luck liksom! Vaknade igår och ögat var rött och lite varigt. Samma sak idag. Jag orkar inte!! Förhoppningsvis lägger det sig fort. Jag har aldrig haft ögoninflammation förr, så vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig.

Anyways! Igår gick vi in i vecka 35!
Magen blir allt hårdare och det märks att bebisen har det trångt.

Idag känner jag mig så pass frisk att det är dags att jobba. Detta är även första veckan på halvtid, så det känns skönt.

Nej, nu ska jag äta mormors hembakade bröd till frukost!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Är glad att du lyssnade till din kropp! <3 Vad otroligt vacker du är! Kram Andréa

Haha fattar inte hur man skriver från telefonen 😂 Trodde nyss jag skrev:

Jag är glad att du lyssnade på din kropp ❤️ Och vad otroligt vacker du är! kram Andréa

Svar: Haha åh vad jag saknar dig min fina vän 😅❤️
Elin Haglund

2015-04-20 @ 19:26:32

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0